Mano Gargždai

Gindulių bendruomenė skatina pamėgti dviračius

Įvertinkite šį įrašą
(0 balsai)
Sendvario seniūnijos nuotr. Sendvario seniūnijos nuotr.

Gindulių bendruomenė, bendradarbiaudama su Sendvario seniūnija ir „Piggy Tour“, įgyvendina projektą „Minkštą sofą – keisk į sportą“, kurio metu yra suplanuoti 2 pažintiniai dviračių turai bei projektą vainikuosianti šeimų sporto šventė. Gindulių bendruomenė, parašiusi projektą, gavo 880 Eur finansavimą iš Kūno kultūros ir sporto departamento prie LR Vyriausybės.

Įgyvendinant projektą, balandžio 29 d. vyko pirmasis dviračių turas: Slengiai–Jono kalnelis–piliavietė–kruizinių laivų terminalas–senamiestis–Liepų gatvė–senasis paštas/karilijono aplankymas–Slengiai.

Tradiciškai dviračių turas prasidėjo prie Sendvario seniūnijos pastato, trumpai susipažinome su Sendvario seniūnijos istorija, aptarėme saugumo reikalavimus važiuojant dviračiais. Dviračių takais riedėjome link Klaipėdos miesto senamiesčio, džiaugėmės naujai nutiestu dviračių taku, kuris eina palei Dangę. Trumpi informatyvūs sustojimai prie Klaipėdos miesto įtvirtinimų, Meridiano.

Pakeliui aplankėme buvusių bažnyčių vietas ir susipažinome su buvusia konfesine miesto įvairove. Pakeliui į piliavietę išgirdome senojo pašto kelio istoriją, pilies įkūrimo bei jos svarbos miesto raidai istoriją, apsilankėme ir laivų terminale – tai viena iš uosto dalių – bei aptarėme uosto svarba ir vystymąsi. Grįžus į senamiestį, sužinojome, kur XIX a. pradžioje buvo įsikūrusi prūsiškoji karališka pora: Frydrichas Vilhelmas III ir jo žmona Luizė. Galutinė turo stotelė – centrinis paštas ir karilijono lankymas – tai unikali galimybė pamatyti karilijono grojimą savo akimis.

Nuoširdžiai dėkojame Sendvario seniūnijos gyventojai, gidei, „Piggy Tours“ vadovei Vilmantei Matutienei už informatyvų turą bei jo dalyviams, kurie nepabūgo lietingo oro ir turiningai praleido laisvalaikį. Antras dviračių turas planuojamas šių metų rugsėjo 30 dieną, kviečiame visus prisijungti, tikimės gero oro ir gausaus dviračių mėgėjų dalyvavimo.

Palikite komentarą

Portalo draugai

Radijogama  muziejus     logo-sc    logobanga150

Reklamos

Dabar svetainėje 329 svečiai (-ių) ir narių nėra

Visos teisės saugomos 2020 m. VŠĮ "Mano Gargždai", Žemaitės g. 6, 96121 Gargždai, ĮK 302987419,