Mano Gargždai

„Vaivorykštės“ gimnazijos pirmokams kelionėje netrūko gerų įspūdžių

Įvertinkite šį įrašą
(6 balsai)
Gimnazistų nuotr. Gimnazistų nuotr.

Gargždų „Vaivorykštės“ gimnazijos pirmokai (Ib ir Ia) nepabūgome darganoto oro ir išvykome į ekskursiją po  Druskininkus. Mūsų tikslas nebuvo tik pakeliauti, norėjosi ir praturtinti savo žinias, tad dar planuojant išvyką buvo nuspręsta aplankyti menininko M. K. Čiurlionio memorialinį muziejų, papramogauti vandens bei nuotykių parkuose ir, žinoma, aplankyti Merkinės piliakalnį, Vinco Krėvės vaikystės namą – dabar rašytojo memorialinį muziejų.

Nors mūsų kelionė prasidėjo anksti, kelias ilgas, bet geros nuotaikos, kalbų ir energijos netrūko: visiems smalsu susipažinti, o kur dar besikeičiantys vaizdai pro autobuso langą. Matyt, tai ir nulėmė, kad dangus išsigiedrijo.

Pirmasis stabtelėjimas kelionėje – dailininko, kompozitoriaus M. K. Čiurlionio memorialinis muziejus. Mus pasitiko maloni moteris, kuri papasakojo apie šiandien pasaulyje žinomą kūrėją, aprodė patalpas, po kurias kažkada žingsniavo jaunuolis, suvokiantis savo talentą ir norintis jį realizuoti. Regis, užtrukome neilgai, bet sužinojome nemažai. O kiek dar diskusijų virė vėliau. Vadinasi, ir muziejuje apsilankyti verta.

Kita ekskursijos dalis –  pramogos: vieni ėjo į vandens parką, kiti –  į nuotykių. Buvo ir tokių, kurie nusprendė pasivaikščioti po Druskininkų miestą: alėja pasakiškai graži, o fontanas įdomus savo stiliumi. Padarėme išvadą, kad Druskininkai –  nuostabus ir ramus miestas, galima sakyti, artimas Gargždams.

Mums pakeliui – Merkinės piliakalnis. Lipti reikėjo daug, aš net niurzgėjau, nes buvau jau pavargusi, bet užkopus į viršų atėmė amą. Ne todėl, kad uždusau, o dėl to, kad nuo kalno atsivėrė nuostabaus grožio vaizdas. Plati Nemuno juosta raizgosi kaip kaspinas, o gamtos spalvų įvairovė priminė matytus Čiurlionio dailės šedevrus.

Atvėrėme rašytojo Vinco Krėvės-Mickevičiaus muziejaus duris, kur mus pasitiko gidė. Ji vedė istorijos ir literatūros pamoką, kvietė pasivaikščioti po buvusius rašytojo ir politiko tėvų namus, kurie yra tapę memorialiniu muziejumi. Keista, kaip greitai iš dabarties gali nusikelti į praeitį...

Pirma gimnazistų kelionė – pažintinė ne tik su įžymiais ir Lietuvai nusipelniusiais žmonėmis, Druskininkų miestu, ši išvyka leido pažinti naujas klasės vadoves Gražiną Pupšienę, Zofiją Vaitkuvienę, naujus bendramokslius. Atrodė, jog patekau į vieną didelę ir nuostabią šeimą!

Keletas kelionės akimirkų – gimnazistų nuotraukose:

Palikite komentarą

Portalo draugai

Radijogama  muziejus     logo-sc    logobanga150

Reklamos

Dabar svetainėje 292 svečiai (-ių) ir narių nėra

Visos teisės saugomos 2020 m. VŠĮ "Mano Gargždai", Žemaitės g. 6, 96121 Gargždai, ĮK 302987419,