Mano Gargždai

Šiūparių mokyklos bendruomenę sužavėjo Neringos gamta

Įvertinkite šį įrašą
(0 balsai)
Ekskursijos dalyviai. Mokyklos nuotr. Ekskursijos dalyviai. Mokyklos nuotr.

Gegužės 24 dieną Šiūparių pagrindinės mokyklos mokiniai, lydimi mokytojų B. Studencovos ir R. Petraitienės, praleido Nidoje. Ruošdamiesi kelionei, įvairiuose šaltiniuose rinkome medžiagą apie Kuršių neriją, jos gamtos, istorijos, geografijos ypatumus. Sužinojome, jog nuo 2000 metų ši vietovė saugoma UNESCO. Atvykę gėrėjomės smėlio kopomis su reta augmenija, pajūrio mišku, rankomis sodintomis kalnapušėmis, tik šiam kraštui būdinga architektūra.

Bet pirmiausia aplankėme Neringos istorijos muziejų, kuriame susipažinome su unikalaus gamtos kampelio praeitimi: pamatėme, kaip senovėje čia gyveno žmonės, kokius įdomius prietaisus turėjo žuvims ir varnoms gaudyti, sužinojome, jog 1844 metais birželio 26 dieną valdžios įstatymas nustatė, kad kiekvienas burlaivio savininkas turi ant stiebo kelti 2-jų pėdų ilgio ir 1-os pėdos pločio vėliavą – vėtrungę. Paskui piešėme vėtrunges ir buvome apdovanoti muziejaus dovanomis.

Tuomet puikia marių pakrante patraukėme į Neringos gimnaziją. Čia apžiūrėjome šiais metais mokykloje įrengtą muziejų, kabinetus, netradicines mokymosi erdves. Ši mokykla mokiniams padarė didelį įspūdį. Vėliau nuėjome ant Parnidžio kopos, nuo kurios atsivėrė nuostabūs gamtos vaizdai. Ekskursiją baigėme  Nidos pajūryje.

Grįžome sužavėti Neringos gamtos grožio ir smagiai pailsėję.

Palikite komentarą

Portalo draugai

Radijogama  muziejus     logo-sc    logobanga150

Reklamos

Dabar svetainėje 285 svečiai (-ių) ir narių nėra

Visos teisės saugomos 2020 m. VŠĮ "Mano Gargždai", Žemaitės g. 6, 96121 Gargždai, ĮK 302987419,