Mano Gargždai



Gargžduose ir Sendvaryje – nemokami šiaurietiško ėjimo užsiėmimai

Įvertinkite šį įrašą
(0 balsai)
Asociatyvi Pixabay nuotr. Asociatyvi Pixabay nuotr.

Visuomenės sveikatos biuras kviečia Klaipėdos rajono savivaldybės gyventojus registruotis į šiaurietiško ėjimo užsiėmimus Gargžduose ir Sendvaryje.

 

Užsiėmimo dalyviams bus suteiktas reikiamas inventorius – šiaurietiško ėjimo lazdos. Dalyviams rekomenduojama užsiėmimuose būti apsiavus patogią avalynę bei apsirengus nevaržančią aprangą.

Užsiėmimus ves šiaurietiško ėjimo instruktorė Alina Bocman.

Renkamos net 4 grupės (2 Gargžduose ir 2 Sendvaryje).

Užsiėmimus planuojama vykdyti visą vasarą.

Užsiėmimai nemokami.

Vietų skaičius ribotas, būtina išankstinė registracija: telefonu 8 659 79 839 arba el. paštu

 

Šiaurietiškas ėjimas – geros savijautos šaltinis

Kiekvienais metais pastebimas didėjantis žmonių fizinis aktyvumas, ne išimtis ir Klaipėdos rajono gyventojai. Šiuo metu bene visą pasaulį užvaldžiusi „nueitų žingsnių“ manija, kas rodo, kad žmonės supranta elementaraus vaikščiojimo naudą.

Jei mėgstate vaikščioti, tačiau norėtumėte kažko naujo, siūlome išbandyti šiaurietišką ėjimą.

Užsiėmimas yra nepriklausomas nuo oro sąlygų, tad šia veikla galima užsiiminėti ištisus metus, tai puikus kiekvienam tinkantis sportas.

Vaikščiojimas su šiaurietiškomis lazdomis nuostabus ir naudingas aktyvaus laisvalaikio leidimas gryname ore, tai puiki treniruotė tiems, kurie dar tik ruošiasi pradėti sportuoti.

Ši veikla atpalaiduos kūno raumenis nugaroje, pečiuose ir sprande po sunkios darbo dienos, streso ar nuovargio.

 

Šiaurietiško ėjimo privalumai:

naudinga visiems, nepriklausomai nuo lyties, amžiaus, sveikatos būklės ar fizinio pasiruošimo;

vaikščioti galima bet kokiomis oro sąlygomis ir bet kur, kur tik galima vaikščioti;

tai daug efektyviau nei paprastas ėjimas, nes vaikštant su lazdomis sunaudojama iki 50 proc. daugiau energijos nei vaikščiojant be jų;

apkraunama iki 90 procentų kūno raumenų, mažesnė apkrova tenka sąnariams;

šiaurietiškasis ėjimas padeda sudeginti iki 70 proc. daugiau kalorijų nei einant įprastai;

gerinamas kvėpavimas, širdies ir kraujagyslių sistemos darbas;

išlaikoma taisyklinga laikysena, eisena tampa žvalesnė;

į darbą įtraukiama viršutinė kūno dalis;

vienu metu dirba pilvo, nugaros, rankų, pečių, krūtinės ir kojų raumenys;

ugdoma ištvermė, ilgiau išliekama gyvybingais, darbingais.

 

Šiaurietiškas vaikščiojimas saugus sportas, tačiau kaip ir bet koks sportas gali sukelti traumų, todėl reikia vaikščioti laikantis šių taisyklių:

žengiant pirmyn dešine koja, atsispiriama kairėje rankoje laikoma lazda. Atsiminkite, lazdos reikalingos tam, kad su jomis atsispirtumėte, o ne pasiremtumėte.

lazda smeigiama į paviršių 45 laipsnių kampu;

judesys pradedamas ranką pastačius stačiu kampu į priekį, o baigiamas ištiesta ranka už nugaros. Einant turi aktyviai dirbti peties sąnarys;

pečius reikia laikyti nuleistus, suartintomis mentimis;

einat negalima krypuoti į šalis. Nugara turi būti tiesi, rankos atpalaiduotos, pilvas įtrauktas, visas kūnas turi būti pasviręs į priekį.

Ėjimo greitį pasirinkti pagal asmenines galimybes, jeigu greitai pavargstate, darosi sunku kvėpuoti, reikėtų sulėtinti ėjimo tempą.

 

Palikite komentarą

Portalo draugai

 

 VEdid WWW   Radijogama  muziejus     logo-sc    logobanga150  

Reklamos

Dabar svetainėje 555 svečiai (-ių) ir narių nėra

Visos teisės saugomos 2020 m. VŠĮ "Mano Gargždai", Žemaitės g. 6, 96121 Gargždai, ĮK 302987419,