Mano Gargždai

Gribžinių kaimo gyventojai dalyvavo dviračių žygyje (fotogalerija)

Įvertinkite šį įrašą
(1 balsas)
Gribžinių bendruomenės nuotr. Gribžinių bendruomenės nuotr.

Kai orai rodos nebelepina, o dargana smelkiasi per kaulus, tai į lauką nosies kišti nesinori. Bet taip būna ne visiems ir ne visada. Šį spalio vidurio savaitgalį Gribžinių bendruomenė „pagavo“ gražaus oro akimirką ir surengė suplanuotą paskutinį 5-tąjį renginį „Eismo saugumas bendruomenėse 2019“.

Ne vienam kaimo žmogui dviratis yra daugiau nei laisvalaikio praleidimo priemonė. Dažnai jis naudojamas kaip transporto priemonė nuvykti į darbą, aplankyti kaimynus, nulėkti į artimiausią parduotuvę ar dar kur kitur pavažiuoti. Todėl nenuostabu, kad pagrindinės taisyklės dviračių žygio dalyviams buvo žinomos. Bet, kad keliauti būtų saugu, į žygį pakvietėme ir Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato Klaipėdos rajono policijos komisariato Bendruomenės pareigūnę Dianą Pipirienę.

Žygyje dalyvavo apie 10 vaikų, kuriems Bendruomenės pareigūnės suteikta informacija buvo itin naudinga. Kiekvienas vaikas parodė, kad turi šalmą ir patikino, jog jį dėvės viso žygio metu. Visi iki vieno, tiek didieji, tiek mažieji dviratininkai dėvėjo šviesą atspindinčias liemenes. Drauge su Bendruomenės pareigūne aptarėme maršrutą, kuriuo ketiname važiuoti. Dviračiais numatėme minti apie 8 kilometrus, važiuoti tiek žvyruotais kaimo keliukais, tiek asfaltuotu krašto keliu Gargždai–Kretinga. Vietiniai keliukai itin dideliu transporto priemonių srautu nepasižymi, tačiau kelias Gargždai–Kretinga yra pavojingas. Griežtai buvome įspėti visada laikytis dešinėje kelkraščio pusėje, o Kretingos plente nuo kelio krašto nenutolti daugiau nei 1 m atstumu. Bendruomenės pareigūnė patarė, kertant kelią, kuriame nėra pėsčiųjų perėjos, nulipti nuo dviračio ir tik įsitikinus, kad spėsime pereiti per jį nebėgdami ir nesusidurdami su atvažiuojančiais automobiliais, pereiti į kitą pusę.

Visi draugiškai apžiūrėjome dviračius, kad įsitikintume, jog kaimynas priekyje tikrai turi 1 baltą veikiantį žibintą, du oranžinius atšvaitus ant šoninių ratų ir 1 raudoną atšvaitą gale. Pasitikrinome stabdžius ir leidomės į rudenėjančio kaimo glėbį.

Gribžinių kaimo Žemaičių gatve nuo Mokyklos gatvės sankryžos pajudėjome link Antklanio kaimo. Pravažiavome senąsias kaimo kapinaites, pamojavome šalia kelio gyvenantiems kaimynams. Sankryžoje pasukome į Genaičių kaimo pusę. Labai nustebome, kad mūsų bendruomenės narys Juozas Paulikas mielai dalijosi žiniomis apie šiame kaime esančius įdomius objektus: didįjį akmenį, Genaičių pakelę puošiantį kryžių, senąsias sodybas ir t. t. Vėliau iš Genaičių kaimo pasukome link Vaitelių kaime esančios sodininkų bendrijos. Aplenkę ne vieną besidarbuojantį sodininką išnirome į Kretingos plentą. Paskutiniuosius kilometrus asfaltuota kelio danga įveikėme greitai ir saugiai.

Labai džiaugiamės, kad žygis pavyko. Įgijome ne tik teorinių, bet ir praktinių žinių. Dėkojame Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato Klaipėdos rajono policijos komisariato Bendruomenės pareigūnei D. Pipirienei už mums skirtą laiką. Už galimybę dalyvauti konkurse „Eismo saugumas bendruomenėse 2019“, esame dėkingi Lietuvos automobilių kelių direkcijai prie Susisiekimo ministerijos.

Ir ačiū jums visiems, išdrįsusiems drauge su mumis pagauti gerą orą ir smagiai praleisti savaitgalį.

Akimirkos iš žygio – Gribžinių bendruomenės nuotraukose:

Palikite komentarą

Portalo draugai

Radijogama  muziejus     logo-sc    logobanga150

Reklamos

Dabar svetainėje 137 svečiai (-ių) ir narių nėra

Visos teisės saugomos 2020 m. VŠĮ "Mano Gargždai", Žemaitės g. 6, 96121 Gargždai, ĮK 302987419,